טיפים

כשהבנת שזקן זה כבר לא זה

CM12-zakan_nice_03

אז אתה מגדל זקן, מרגיש COOL, מתעלם מהגירודים אבל... הבנת ת'קטע. יאללה נמאס.

אז איך מגלחים את האדם הקדמון הזה שמביט עלי כל הזמן?

האם יש טכניקה נכונה או שפשוט להוריד בכל וזהו?

הנה כמה דרכים שהמומחים של קרמה מן מציעים לגילוח נקי.

בחירת הזמן

גילוח זקן משפיע על המראה כללי, על מרקם העור וחושף יותר ממה שהתכוונת לגלות, לכן אם החלטת להיפטר אחת ולתמיד מהזקן - מומלץ לעשות את הצעד בסוף השבוע, כך שיהייה לך זמן להתרגל למראה החדש.

הסתגלות בשלבים

אם החלטת לרדת ממראה ההיפסטר שקול ירידה בשלבים. התחל בקיצוץ האורך עם מספרים. בחר מספרים חדות והתחל בקטן כדי לאפשר יכולת תיקון אם קצצת יותר מידי.

יום רודף יום

מפחד משינויים קיצוניים? נסה להגיע למצב 'זיפים' בפרק זמן  של שבוע ובעזרת מכונת גילוח המאפשרת קיצוץ הדרגתי. זכור, העור שלך נחשף עכשיו לשינויי אקלים ולשמש. מריחת ג'ל לאחר גילוח הוא רעיון מצויין גם אם אתה בשלב הזיפים. פרק זמן של שבוע גם יכניס אותך לרוטינה של גילוח יומיומי. שכחת מה זה, נכון?

רגע האמת - גילוח

התחל את השינוי עם מקלחת חמה ושטיפת הפנים בתרחיץ ג'ל לפנים המרכך את הזיפים ויקל על הגילוח. לאחר שהעור רך ונקי, וכל אזור הגילוח מכוסה בקצף סמיך ועשיר, בחר סכין חדשה ונקיה והתחל לגלח בכיוון צמיחת השיער - מלמעלה למטה.  אל תתפתה לתקן גילוח על ידי העברת הסכין נגד כיוון הצמיחה כדי לא ליצור צמיחה פנימית ופצעונים.

פעם נוספת

חזור על הפעולה שוב: מרח ג'ל גילוח ועסה על הפנים כדי לגלות זיפים ש'ברחו' מהסבב הראשון. לאחר הגילוח שטוף היטב את הפנים עם מים קרים ומרעננים כדי להרגיע את העור לסגור את הנקבוביות.

חלק ונעים למגע 

השלם את השינוי עם מריחת ג'ל לאחר גילוח כדי  להחזיר לעור את ההגנה שירדה עם הגילוח ולהרוות את העור החשוף בלחות וויטמינים.